​דפיברילטור Lifeline ECG AED דפיבטק - Defibtech דפיברילטור

הדפיברלטור עם המסך והמוניטור – מיועד לפרמדיקים, רופאים וקהל מקצועי.
הדפיברילטור LifelineECG מציע למשתמשים המקצועיים את היכולת לצפות בסרטוני הדרכה שלב אחר שלב, או מידע על ECG. במצב ניטור ניתן לבצע אבחון א.ק.ג., על מנת לאפשר ניטור קצב ופעימות לב באמצעות אלקטרודות ECG רגילות.
  מחיר רגיל: 9,805 ₪
מחיר: 9,405 ₪
משלוח חינם
משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח: 0 ₪
זמן אספקה: 7 ימים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אפשרות לעד 10 תשלומים ללא ריבית 
  • משלוח חינם בקניה מעל 299 ש"ח, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

ל- Lifeline ECG יש תצוגה אינטראקטיבית גדולה בצבע מלא הנותנת הוראות שלב אחר שלב לביצוע פעולות החייאה, הנשמה ודפיברציה חיצונית. 

Lifeline ECG מאפשר למשתמש להציג את נתוני ה- אקג של המטופל באמצעות אלקטרודות דיפברציה.  דרך נוספת להציג א ה א .ק.ג של המטופל היא באמצעות מתאם ניטור  לניטור אקג תלת מוביל באמצעות אלקטרודות בזמן שה AED במצב ניטור.

בזמן ביצוע פעולת החייאה תחת לחץ, לעיתים קשה לזכור כמה לחיצות יש לבצע ואת התזמון בין כל אחד מהם. ל- ECG LifelinLifeline ECG יש מטרונום מובנה המונה את פעימות כך שתדעו מה לעשות ומתי לעשות זאת. המשתמש יכול ללחוץ על כפתור המקש המתאים לבחירת החייאה באמצעות לחיצות (ללא הנשמה) או אימון החייאה עם לחיצות והנשמה.

מכשיר ה- Lifeline ECG מאפשר לעבור מפעולה החייאה אחת לאחרת מבלי לדלג על אף פעימה מה שמאפשר את הנוחות והביטחון לספק טיפול חירום.

בזמן חירום אין זמן לאבד! יש לדעת בוודאות אם המכשיר מוכן לשימוש. בזמן שרוב מכשירי ההחייאה של סדרת AED מאותתים כאשר ישנה בעיה, מסך Lifeline ECG נותן את כל המידע אם המכשיר מוכן לשימוש. המכשיר מבצע בדיקות עצמיות מידי יום על מנת לוודא שהוא פועל כראוי. נורית חיווי מאפשרת לדעת שהיחידה מוכנה לשימוש. המכשיר מציג את המצב התפעולי של ה- AED, הסוללה והאלקטרודות, תאריכי התפוגה ואפילו מעניק מידע על היחידה כמו המספר הסידורי שלו.

למכשיר סרטון המעניק הדרכה ברורה לגבי תחזוקה.

 

 

 

מאפיינים עיקריים

אפשרות חיבור USB וכרטיס זכרון להטענת פרוטקול תרגול והורדת היסטוריית החייאות.

נורית חיווי על מצב תקין

אורך חיי סוללה: 4 שנים ו 125 שוקים

משקל: 1.4 ק"ג

מה אומרים עלינו בזאפ


  • "הזמנתי את המכשיר דרך האתר , להפתעתי קיבלתי אותו יום למחרת ע"י שליח , זה היה הרבה יותר מהר ממה שציפיתי." (מכשיר למדידת לחץ דם ce0123)

     
  • "חנות מעולה, זכיתי ליחס טלפוני חם והסבר מקצועי מצד המוכרים אשר עזרו לי בבחירת ערכת עזרה ראשונה לבית, לאחר הרכישה הגעתי לחנות והזמנתי הייתה מוכנה ממליץ בחום." (ערכת עזרה ראשונה 1)

     
  • "חנות טובה, המוכר הסביר לי הרבה על המכשיר. הביא לי לינקים ללימוד עצמי על המכשיר. הציע דגמים שונים ופירט יתרונות וחסרונות של כל אחד מהם." (סטטוסקופ קרדיאולוגי)

     
  • "מחיר מצויין ושירות נהדר. המוצר היה מוכן פחות מעשרים וארבע שעות אחרי ביצוע התשלום לאיסוף עצמי." (תרמיל מגיש ע"ר)

     
  • "שרות מצויין ומהיר תוך יומיים לאחר ההזמנה התקבלה בבית הלקוח למרות שכתבו תון 7 ימים ממליצה בחום"

     
  • "שירות מעולה, מוצר הגיע בזמן. מחיר סביר מאוד ,איכות טובה של המוצרים בפנים,עונה על הצרכים" (UNIVERSAL First Aid Ba)

     
  • "המוצרים מוצגים באופן ברור באתר החברה , קל לבצע הזמנה, קיבלתי את המוצר תוך כ4 ימים" (סט עירוי נוזלים)

     
  • "שרות מצויין ומהיר תוך יומיים לאחר ההזמנה התקבלה בבית הלקוח למרות שכתבו תון 7 ימים ממליצה בחום"(סט עירוי נוזלים ליטר )

     
  •  "מיד לאחר הרכישה התקשרו אליי מהחנות, הציעו לי צבעים נוספים ווידאו פרטים. שירות מהיר ומקצועי, הצד השני היה מאוד אדיב ונהניתי מהיחס האישי" (סטטוסקופ ליטמן קלאסיק III)

     
  • "חברה מעולה,שירות מעולה שתמיד מתקרבים לוודא שהכל בסדר ולא חסר כלום. ומוצרים באיכות גבוהה שעושים את העבודה בצורה טובה" (פד גזה)

     
  • "חברה אמינה, שירות אדיב ומשלוח מהיר. התקבל תוך 2 ימי עסקים. בהחלט מומלץ בחום ."( ציטרין)